14.1.12

Κατασκευές από ανακυκλωμένα υλικά, στο σχολείο


Ήρθε λοιπόν η Πέμπτη και όπως πάντα μαζεύτηκε μια μικρή ομάδα μαθητών σε μια αίθουσα για το μάθημα της περιβαλλοντολογικής αγωγής. Μετά το τέλος του επταώρου, κουρασμένοι, πεινασμένοι όλοι μαθητές και μαθήτριες ορεξάτοι όμως και για κατασκευές.


Την προηγούμενη φορά πριν τα Χριστούγεννα είχαμε ασχοληθεί με τα περιοδικοδεντράκια και κάποια στολίδια. Αυτή τη φορά έφερα σελιδοδείκτες, βαρελάκια από γιαούρτι και μερέντα, κονσέρβες από γάλα και καφέ ώστε να τα μεταμορφώσουμε με χαρτοπετσέτες. Τους μοίρασα κι ένα φυλλάδιο με οδηγίες για να μπορούν να ασχοληθούν και στο σπίτι τους και ξεκινήσαμε.

10 λεπτά χρειαστήκαμε να μοιράσουμε χαρτοπετσέτες.(χαχαχα) "Εγώ θέλω το φάρο" "Εγώ θέλω τα λουλουδάκια!" "Τι λες ρε; Εγώ είπα τα λουλουδάκια" "Εγώ θέλω τη μεξικάνικη!" και πάει λέγοντας.
Κάποια στιγμή είχαν μοιραστεί τα σχέδια και ξεκίνησε ο επόμενος γύρος.

"Εγώ θέλω το κουτάκι", "Εγώ θέλω σελιδοδείκτες" "Εγώ κυρία θέλω εκείνο εκείνο το κουτί που κρατάτε" "Αχ, σας παρακαλώ κυρία μπορώ να έχω εγώ εκείνο εκεί πίσω;" Έτρεχα πανικόβλητη από εδώ κι από εκεί για να μην στενοχωρηθεί κανένας, ώσπου τελικά είμασταν έτοιμοι να ξεκινήσουμε.

Με ακρυλικό χρώμα έβαψαν όλα τα αντικείμενα άσπρα και μετά... έγινε το έλα να δεις στην πρίζα όπου είχα ένα πιστολάκι. Περίμεναν ουρά για να στεγνώσουν τα έργα τους, τα κρατούσαν με δυο δάχτυλα να μην λερωθούν, φώναζαν "Άντε ρε, στέγνωσε το δικό σου!! Κυρίίία" χαχαχαχαχα Αυτά είναι τα τυχερά του επαγγέλματος, για να μην έχετε μόνο την ιδανική εικόνα στο μυαλό σας, δηλαδή χαρούμενα παιδάκια με πινέλα που φτιάχνουν κατασκευές. Σκεφτείτε λίγο και πεινασμένα γκρινιάρικα παιδάκια (τι παιδάκια δηλαδή, Β και Γ Γυμνασίου παιδιά) να μαλώνουν για το πιστολάκι... :)







Μετά αραιώσαμε την κόλλα και εφαρμόσαμε τις χαρτοπετσέτες στα αντικείμενα. Αφού δέχτηκαν  τον έπαινό μου για το αποτέλεσμα, δεύτερος γύρος στη σειρά για το πιστολάκι... χαχαχα

 Όμως χάρηκαν για το αποτέλεσμά τους, κάποιοι περισσότερο βέβαια και κάποιοι λιγότερο . Τα φωτογράφησα τα έργα τους, έβγαλαν κι αυτά δειλά τα κινητά τους (επειδή δεν επιτρέπεται στο σχολείο) και φυσικά τα άφησα να φωτογραφήσουν τη δουλειά τους. Ο καθένας έφυγε με το έργο του ανά χείρας γρήγορα γρήγορα, γιατί είχε πάει 15.30 και όλοι πεινούσαν πολύ....

13 comments:

  1. Καλημερα Κωνσταντινα. Πολύ πλάκα οπως τα περιγράφεις.Μπραβο σου για την υπομονη πιστευω πως θα το χαρηκαν ιδιαιτερα και θα ξεσκασαν γιατι κι αυτα ειναι πολυ φορτωμενα.Μου αρεσαν πολυ οι κατασκευες τους.Να εισαι καλα και καλο ΣΚ!!!! ΦΙΛΙΑ.

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα!!! Τι ωραία πράγματα που μαθαίνουν!!!
    Καλό Σ/Κ σου εύχομαι!!!

    ReplyDelete
  3. Μπράβο και σε σένα και στα παιδιά. Ίσως κάποια από αυτά να μην έχουν ασχοληθεί ποτέ με χειροτεχνίες σπίτι τους και ο ενθουσιασμός είναι μεγαλύτερος. Καλή συνέχεια.

    ReplyDelete
  4. Χαχαχαχα... χαμός!! Οτι πρέπει για χαλάρωση μετά από μια μέρα γεμάτη μαθήματα!! Να είσαι καλά, να τους δίνεις ιδέες :)

    ReplyDelete
  5. Εμένα πάντως μου φάνηκε υπέροχη η σκηνή και μην μου πεις ότι δεν χάρηκες κι εσύ τον ενθουσιασμό τους!!!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ReplyDelete
  6. Τέλεια ... να και κάτι χρήσιμο που ξελαμπικάρει το μυάλό και γεμίζει την ψυχή χαρά...

    ReplyDelete
  7. Φτιάξατε πολύ όμορφα πράγματάκια! Φαντάζομαι τη χαρά των παιδιών! Μπράβο σε όλους σας! Καλό Σ/Κ!

    ReplyDelete
  8. Μπράβο σας... μπράβο σας...
    Και χαρά στην υπομονή σου, Κωνσταντίνα μου!!!
    Θα έφυγαν πεινασμένα αλλά και ενθουσιασμένα!!!
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  9. Εγώ πάντως αγχώθηκα... :)

    ReplyDelete
  10. Εστω και μερικά παιδιά να αντιληφθούν ότι ακόμα και άχρηστα πράγματα μπορούν να γίνουν όμορφα και χρηστικά αντικείμενα είναι κέρδος!!!Κάποια ίσως το εφαρμόσουν αργότερα κάποια όχι .Μεγαλύτερο το κέρδος!!Μπράβο Κωνσταντίνα μου!!!

    ReplyDelete
  11. Χρυσάνθη μου έχεις δίκιο. Έτσι το βλέπω κι εγώ γενικά στην εκπαίδευση. Ίσως τελικά από τα τριάντα άτομα στην τάξη μόνο τα πέντε να πάρουν κάτι από τον καθηγητή, αλλά αξίζει τον κόπο...

    ReplyDelete
  12. δυστυχώς σε λίγα σχολεία ασχολούνται οι καθηγητές με τα Καλλιτεχνικά, το μάθημα είναι για το θεαθείναι και να κάνουν τα παιδιά βόλτες στο προαύλιο.
    ΜΠΡΑΒΟ Σ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ & ΣΕ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΗ ΑΣ,ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ!

    ReplyDelete
  13. Τώρα είδα τις δημιουργίες σου και εκτενέστερα το μπλόκ σου. Ομορφο και μελετημένο. Εξυπνες προτάσεις για τις αποκριάτικες στολές.
    αποκριατικη στολη

    ReplyDelete

Jewellry

Crafts for kids

What are we eating today?