18.4.12

Στεφάνι με τριαντάφυλλα - ανακυκλωμένη τέχνη

δημοσιεύθηκε στο μπλογκ perlilla pets

Η σημερινή ανάρτηση δεν είναι δική μου δημιουργία. Την ανακάλυψα τυχαία στο διαδίκτυο ψάχνοντας υλικό για την περιβαλλοντική αγωγή (το πρόγραμμα που έχω αναλάβει). Αφού την κρέμασα λοιπόν στο μπλογκ της περιβαλλοντικής, που έχω για τα παιδιά του σχολείου, μ' άρεσε η ανάρτηση και είπα να την μοιραστώ και με σας.


Ένα πανέμορφο νοσταλγικό vintage στεφάνι με τριαντάφυλλα ανακάλυψα στο μπλογκ perlilla pets.

Το πιο ωραίο όμως είναι, ότι είναι φτιαγμένο από σελίδες παλιών περιοδικών. Ανακύκλωση δηλαδή, ή καλύτερα upcycling, σε όλο της το μεγαλείο!!!

Διαλέγετε σελίδες από παλιά περιοδικά που να έχουν τα χρώματα που ταιριάζουν στα λουλούδια που θέλετε να φτιάξετε: Κόκκινα, ροζ, μπορντώ ή λευκά για τα άνθη και πράσινα για τα φύλλα. 


Για τη βάση θα χρειαστείτε ένα στεφάνι από φελιζόλ ή άλλο υλικό στο μέγεθος που επιθυμείτε. 

Τα τριαντάφυλλα γίνονται πολύ εύκολα. Στο μπλογκ perlilla pets περιγράφονται τα βήματα αναλυτικά. Δείτε:


Τα φύλλα γίνονται με τον εξής τρόπο:

Στερεώνουμε τα τριαντάφυλλα στη βάση που έχουμε επιλέξει, στερεώνουμε και την κορδέλα που θα χρειαστούμε για να το κρεμάσουμε, και έτοιμο το πολύ όμορφο στεφάνι...

Για περισσότερες πληροφορίες, μεταφερθείτε στο ενδιαφέρον μπλογκ perlilla pets απ' όπου δανείστηκα  αυτήν την ανάρτηση για να σας δείξω...

53 comments:

  1. ενδιαφέρον τώρα που έρχεται πρωτομαγιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι ναι, Δέσποινα, αυτό σκέφτηκα κι εγώ....

      Delete
  2. τέλεια τα στεφάνια απο ανακυκλώσιμα υλικά!!! Εχω και εγώ στα σκαριά ένα!! Ελπίζω να το τελειώσω σύντομα και να σας το δείξω...
    φιλιά

    ReplyDelete
  3. Και πάνω που πήγα να πω,δεν σε προλαβαίνουμε η μια δημιουργία πίσω απ'την άλλη,λες πως δεν είναι δικό σου!Όπως και να'χει είναι φανταστικό!!!Μπράβο σου που το βρήκες και μας το δείχνεις.Φιλάκια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μα δεν είναι τέλειο;;; Το είδα και το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά!!!!! Δεν ξέρω αν είναι και από κοντά τόσο όμορφο, θα το δοκιμάσω όμως. Όσο για δημιουργίες, σήμερα αύριο έχω καφέδες το απόγευμα και ένα βουνό σίδερο το πρωί... Το Έβερεστ είναι τα ασιδέρωτά μου!!!!! Φιλάκια

      Delete
  4. Superbes fleurs !
    Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think they are suberb too. I'll try to craft such a wreth one of these days......

      Delete
  5. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ έτσι νομίζω, μόλις βρω τα χρώματα που θέλω σε περιοδικά, το βάζω μπρος το στεφάνι αυτό, τόσο πολύ μου άρεσε!!! χαχαχα

      Delete
  6. ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΣΟΥ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ!!!!!!!!
    ΘΑ ΔΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΩΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΥΡΤΡΑΙΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα φέρω τον κόσμο τούμπα για να φέρω την ομάδα στην έκθεση. Το θέμα του προγράμματός μας ήταν άλλωστε "Η Τέχνη μέσα από την Ανακύκλωση" Είναι 30 άτομα και, ω τι σύμπτωση!, το γυμνάσιό μας είναι στην Σταυρούπολη. Θα έρθουμε ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ!!!!!!!

      Delete
  7. Καλησπερά!Πολύ καλά έκανες και μοιράστηκες μαζί μας την ανάρτηση...Νομίζω ότι το στεφάνι εκτιμήθηκε και από τους μαθητές σου!Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, έτσι πιστεύω κι εγώ. Νομίζω ότι θα τους άρεσε, στους μαθητές μου, η ανάρτηση και ότι θα θέλουν να το φτιάξουμε και στο σχολείο....

      Delete
  8. Σε ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας μια τόσο όμορφη ανάρτηση!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά Έλενα!!! Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να μοιράζεσαι πράγματα με ανθρώπους που τους αρέσουν τα ίδια πράγματα....

      Delete
  9. Πολύ πολύ όμορφο και εύκολο..... Ευχαριστούμε
    Φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πανεύκολο πρέπει να είναι... Λέω τώρα εγώ... Λόγω κρίσης, :), δεν υπάρχουν στο σπίτι τόσα περιοδικά όπως παλιά, και όσα υπάρχουν είναι χρηστικά, μόλις όμως μαζέψω όσες σελίδες χρειάζομαι σε ροζ ή μπορντώ, θα το φτιάξω...........Φιλάκιααα

      Delete
  10. Πάρα πολύ όμορφο φαίνεται το αποτέλεσμα! Εσύ το δοκίμασες; Μάλλον θα το προσπαθήσω και εγώ με τα δικά μου για το θέμα-ανακύκλωση που τους κάνω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι όχι, δεν το δοκίμασα. Έψαχνα υλικό, κάτι καινούργιο, για την περιβαλλοντική στο σχολείο, και βρήκα αυτό και τρελάθηκα. Θα το δοκιμάσω όμως σίγουρα!!!! Κι εσύ ανακύκλωση;;;;; Τι τάξη;;; Πρόγραμμα για συμπλήρωση ή μαζοχισμός;;; Στείλε μου μέιλ για ανταλλαγή απόψεων....

      Delete
  11. Πραγματικά πολύ πολύ ιδιαίτερο!! Μπράβο...Θα το δοκιμάσω.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εγώ, κι εγώ, κι εγώ!!! Περιμένω την ανάρτηση!!!!

      Delete
  12. Μόλις το είδα και στο blog του σχολείου Κωνσταντίνα, είναι υπέροχο!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι, πρώτα εκεί το κρέμασα, και μετά μ'άρεσε τόσο πολύ και σαν ιδέα και σαν ανάρτηση που είπα να το δείξω και σε σας....... Φιλιάάάά

      Delete
  13. Είναι είναι... το πιο τέλειο ανακυκλωμένο στεφάνι που έχω δει. Με γαργαλάνε τα χέρια μου...

    ReplyDelete
  14. πολυ ομορφη δουλεια..και με ωραια υλικα..να σε καλα κοριτσι..Χριστος Ανεστη..σε φιλω

    ReplyDelete
  15. Χρόνια Πολλά Κωνσταντίνα μου!!
    Πολύ ωραία η ιδέα που μας δείχνεις, ευχαριστούμε πολύ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να είσαι καλά!!!! Χρόνια πολλά και σε σένα!!!

      Delete
  16. Γεια σου Κωνσταντινα.....χρονια σου πολλα!!!!!Τι τελειο που ειναι το στεφανακι!!!!!το αγαπας με την πρωτη ματια!!!!!πολλα φιλακια!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χρόνια σου πολλά, Χρυσούλα! Κι εγώ το αγάπησα. Να δούμε πότε θα το φτιάξω κιόλας...

      Delete
  17. Τέλειο το στεφάνι!Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα! Ήξερα με ποιες έπρεπε να το μοιραστώ.... Φιλάκια

      Delete
  18. Από τα ωραιότερα "μη φυσικά" στεφάνια που έχω δει! Κι η ανακύκλωση σ' όλο της το μεγαλείο! Νομίζω πως θα μπορέσεις να το κάνεις και με τα παιδιά, δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολη κατασκευή. Καλή επιτυχία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι λέω κι εγώ. Είναι πολύ δύσκολο να βρεις κάτι που ν' αρέσει και σε εφήβους, αγόρια και κορίτσια...

      Delete
  19. Καλημέρα!
    Καταπληκτικά ιδέα για την πρωτομαγιά! Με τα φρέσκα λουλούδια συνήθως δεν καταφέρνω να φτιάξω στεφάνι. Πάνε στο βάζο. Αυτό όμως θα το πετύχω είμαι σίγουρη.
    Χριστίνα
    http://www.fauxbilicious.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τέλεια... Περιμένω ανάρτηση...

      Delete
  20. Πολύ ωραία και προτότυπη ιδέα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι... κι εμένα μου άρεσε όταν το είδα

      Delete
  21. Φανταστικό το στεφάνι!.. και από τι υλικά έ; Οι οδηγίες πολύ κατατοπιστικές,μας βοηθάς πολύ! Να περνάς όμορφα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Από το τίποτα φτιαγμένο...γι'αυτό είναι τόσο τέλειοοοο

      Delete
  22. Όμορφο το σπιτάκι σου κορίτσι! και ωραιες και οι δημιουργιες σου! Τα λέμε.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχχ ευχαριστώ πολύ... Να περνάτε που και που να τα λέμε... Θα περνάω κι εγώ από εσάς... :) τα λέέέέέμε

      Delete
  23. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΘΑΥΜΑΣΑ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ. ΣΕ ΦΙΛΩ!!

    ReplyDelete
  24. Κωνσταντίνα μου σου έχω ένα τριανταφυλλάκι.Πέρασε να το πάρεις.Φιλάκια.Θα τα πούμε στο μάθημα;

    ReplyDelete
  25. Κωνσταντίνα εγώ σου έχω ένα βραβειάκι όποτε μπορέσεις!
    Καλό βράδυ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα ευχαριστώ... έρχομαιαιαιαιααι

      Delete
  26. Χριστός Ανέστη !
    Χρόνια Πολλά Κωνσταντίνα , με υγεία και χαρά!

    Πάρα πολύ όμορφο στεφάνι!!
    Ωραία ιδέα!
    Σε ευχαριστούμε για την ανάρτηση!
    Φιλιά!
    Να είσαι καλά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αληθώς αληθώς ο Κύριος!!! Να είσαι καλάάά

      Delete
  27. ..Να μαι πάλι !!
    Κωνσταντίνα , θα ήθελα να σε παρακαλέσω αν σου είναι εύκολο, να μετονομάσεις το μπλογκ που έχεις δημοσιεύσει στην Λίστα Ιστολογίων σου -"Η Δημιουργία είναι Επανάσταση", σε "Μπόμπιρες εν δράσει.." , μιας και έχω αλλάξει το όνομα του μπλογκ μου..
    Σε ευχαριστώ για την τιμή, να κοινοποιήσεις την σελίδα μου στην λίστα ιστολογίων σου..
    Να είσαι καλά, φιλιά!!

    ReplyDelete

Jewellry

Crafts for kids

What are we eating today?