4.4.12

blogs, blogs, blogs

Κάποιες φίλες επικοινώνησαν μαζί μου να με ρωτήσουν, αν μου συμβαίνει κάτι και χάθηκα και τότε ήταν που συνειδητοποίησα ότι έχω τόόόσο καιρό ν'ασχοληθώ με αυτήν την αγαπημένη μου σελίδα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μπει στο εργαστήριό μου, δεν έχω ανοίξει ούτε ραπτομηχανή, δεν έχω πασαλείψει τα χέρια μου με στόκους και μπογιές, δεν έχω αλλάξει λεπίδα στη σέγα μου για έναν ολόκληρο μήνα. Το χειρότερο: Έχω χάσει τέσσερα διαδοχικά μαθήματα στο κόσμημα. Η κυρία μου θα έχει βάλει άλλη να κάτσει στο θρανίο μου....χαχαχαχαχα!!!!


Όχι, όχι, δεν μου συνέβη κάτι κακό, απλά είχα πολύ δουλειά για το σχολείο. Εσείς θα γελάτε τώρα, μια και το κλισέ είναι ότι οι εκπαιδευτικοί όλη μέρα κάάάάάθονται και δεν κάνουν τίποτα... Όμως κορίτσια στ'αλήθεια κουράστηκα τόσο πολύ αυτό το μήνα, που περιμένω ανυπόμονα τις διακοπές του Πάσχα.

Καταρχήν ασχολιόμουν με τα μαθήματα που διδάσκω και ενημέρωνα τα blogs των μαθημάτων αυτών.
Το μπλογκ των γερμανικών. Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα μεταφερθείτε αμέσως στη σελίδα αυτή!



Το μπλογκ για το μάθημα της ιστορίας, μια και φέτος διδάσκω και ιστορία στην Α' και στη Γ' τάξη. Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα μεταφερθείτε αμέσως στη σελίδα αυτή!

Το μπλογκ της περιβαλλοντικής αγωγής
Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα μεταφερθείτε αμέσως στη σελίδα αυτή!

Και τέλος, ένα project που με έκανε να χτυπάω 18ωρα τις τελευταίες 5 εβδομάδες. Ο διαγωνισμός ecomobility. Ανέλαβα μια ομάδα 8 παιδιών της τρίτης τάξης, να οργανώσω, να συντονίσω κτλ κτλ, η οποία ομάδα έλαβε μέρος σε πανελλήνιο διαγωνισμό για την οικολογική μετακίνηση. Το άγχος ήταν τεράστιο, η δουλειά πάάρα πολύ, όμως το αποτέλεσμα ήταν αρκετά καλό. Η βραδιά της παρουσίασης μας ευχαρίστησε όλους και τα παιδιά έτυχαν μεγάλης προβολής σε όλα τα ΜΜΕ.
Δείτε κι εσείς, πού αλλού, στο μπλογκ που έκανα για το ecomobility.
Πατήστε πάνω στην εικόνα και θα μεταφερθείτε αμέσως στη σελίδα αυτή!

Χειροτεχνίες, κοσμήματα και κατασκευές ίσως να κάνω την άλλη εβδομάδα, αφού ασχοληθώ λίγο και με τον λαχανόκηπο και με παιδάκια μου........

Φιλιά πολλά σε όλες και σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας. Συγκινήθηκα πολύ.

7 comments:

  1. Αχ, τις περιμένουμε όλοι τις διακοπές του Πάσχα!
    Εντάξει, έκανες τόσα πράγματα! Να ξεκουραστείς και να επανέλθεις με νέες δημιουργίες!

    ReplyDelete
  2. Κορίτσι μου μπράβο σου! Δεν ξέρω πολλές/ πολλούς εκπαιδευτικούς με τόση πολύ δράση! Χίλια μπράβο, γιατί είσαι και χρυσοχέρα και πολυπράγμων!
    Θα επισκεφτώ και τα άλλα σου σπιτάκια!
    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  3. Kωνσταντίνα εύχομαι πραγματικά να ξεκουραστείς τις ημέρες του Πάσχα!!! Ας είμαστε καλά εμεις και η οικογένειά μας και ας χανόμαστε για λίγο... Καλή ξεκούραση και Καλό Πάσχα!

    ReplyDelete
  4. Απίστευτο...δεν θα το φανταζόμουν ποτέ, οτι υπάρχουν όλα αυτά τα εκπαιδευτικά μπλόγκς...με έχεις βάλει στην πρίζα!!

    ReplyDelete
  5. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!
    ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ ΤΟ ΠΑΣΧΑ!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Χαιρομαι που εισαι καλα αν και ελειψες απο την μπλογκογειτονια ...
    Να σαι καλα και να απολαυσεις τις διακοπες που ερχονται.φιλιαααα

    ReplyDelete
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ..ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΣΟΥ!
    ΑΞΙΖΕ ΟΜΩΣ...ΕΕΕΕΕΕ?
    ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!

    ReplyDelete

Jewellry

Crafts for kids

What are we eating today?