6.1.13

Beaded bracelets

Το νέο μου χόμπι είναι οι χαντρούλες... Χαντρούλες, χαντρούλες, πολύχρωμες χαντρούλες, μεγάλες και μικρές αραδιασμένες πάνω στο βελούδινό μου τραπεζομάντηλο.
Βελόνες και πετονιές λεπτές, χοντρές, ελαστικές. Και φυσικά, λειπει ο Μάρτης από τη Σαρακοστή, το νέο μου βοήθημα, τα γυαλιά πρεσβυωπείας (προς το παρόν βαθμού 0,75, αλλά οδεύουμε ολοταχώς προς τα ψηλότερα κλιμάκια!!! χαχαχα).

Επειδή δεν μπορώ να κάνω ένα πράγμα μόνο του ποτέ, βλέπω παράλληλα σε dvd παρακαλώ και το αγαπημένο μου σήριαλ.

Εδώ λοιπόν το πρώτο βραχιολάκι μου με χαντρούλες. Έβγαλα τα μάτια μου, τρύπησα τα δάχτυλά μου, αλλά τα κατάφερα!! :))

10 comments:

  1. Πολύ ιδιαίτερο βραχιόλι και το σχέδιο σούπερ. Τώρα ζήλεψα......μήπως μπορείς να μας δείξεις και το τελείωμα κάποια στιγμή;

    ReplyDelete
  2. Beautiful !!!
    Have a nice Sunday.
    Anna

    ReplyDelete
  3. Χρόνια Πολλά Κωνσταντίνα, Καλή Χρονιά. Με υγεία και δημιουργια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ και ανταποδίδω!!! Καλή χρονιά!

      Delete
  4. χαχαχα, δεν είναι απίστευτα εθιστικό να φτιάχνεις πράγματα με χάντρες;;εγώ όταν αρχίζω τρομάζω να ξεκολλήσω!
    Το βραχιολάκι τέλειο !Χρόνια Πολλά και πάλι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κοροϊδεύεις;; Μόνο εθιστικό;; Έχω φρικάρει!!!!! χαχαχαχαχααχαχαχα Θέλω να ζωγραφίσω ή να ράψω και δεν γίνεται γιατί με φωνάζουν οι χάντρες!! Anyways την Τρίτη αρχίζουν τα σχολεία οπότε: τέρμα οι χαντροαπασχολήσεις!!!

      Delete
  5. και μένα μου αρέσουν οι χαντρούλες,αλλά δεν κάνω τίποτα-)))
    υπέροχο είναι,μπράβο!!!!!
    καλό βράδυ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ευχαριστώ! Καλή βδομάδα πια...

      Delete

Jewellry

Crafts for kids

What are we eating today?