3.1.13

Δίχρωμο ριζότο με ξηρούς καρπούς

Πάντα θέλω να έχω ένα εντυπωσιακό ριζότο στο τραπέζι που κάνω, αλλά πάντα διαλύεται όταν πάω να το ξεφορμάρω από τη φόρμα. Αυτή τη φορά ήμουν ιδιαίτερα προσεκτική. Το μενού της παραμονής ήταν:
Γκιούλμπασι στη λαδόκολλα
Γαλοπούλα φιλέτο στη γάστρα
Ραβιόλες
Ριζότο δίχρωμο

Ρωσική
Τυροσαλάτα
Πολύχρωμη μαρουλοσαλάτα
Αγγουροσαλάτα

Το ριζότο λοιπόν με άγχωνε λίγο, γιατί για κάποιο λόγο πάντα κάτι μου πάει στραβά στο ξεφορμάρισμα. Αυτή τη φορά όμως ήμουν τυχερή.

Υλικά
2 φλυτζάνια ρύζι για πιλάφι
4 ποτήρια νερό
1 κ/σ αλάτι

Έβρασα σύμφωνα με τις οδηγίες. Όταν το ρύζι ήπιε όλο το νερό του, το έβγαλα από τη φωτιά και το χώρισα σε δύο μέρη.

Κόκκινο πιλάφι
2 πιπεριές φλωρίνης ψιλοκομμένες, 1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο

Σε τηγάνι σωτάρισα όλα τα υλικά μέχρι να γυαλίσουν. Μετά το έριξα το μίγμα στο ένα μέρος του ρυζιού. Το ανακάτεψα καλά.

Πιλάφι με ξηρούς καρπούς
100 γρ. κάσιους, 100 γρ. ηλιόσποροι, 100 γρ. αμύγδαλα αλμυρά

Τα χτύπησα όλα στο μούλτι να είναι χοντροκοπανισμένα και με λίγο ελαιόλαδο τα σωτάρισα όλα μαζί να βγάλουν τα αρώματά τους για 2-3 λεπτά. Τ'ανακάτεψα καλά με το δεύτερο μέρος του ρυζιού.


Πήρα τέλος μία στρόγγυλη φόρμα για κέηκ, αυτή με την τρύπα. Δεν τη βουτύρωσα. Έβαλα πρώτα το ρύζι με τους ξηρούς καρπούς στη φόρμα και το πάτησα πολύ πολύ, να μην έχει καθόλου κενά αέρος. Με το πηρούνι το λείανα και στην συνέχεια πρόσθεσα το κόκκινο ρύζι. Το πάτησα πολύ καλά και αυτό και μετά το λείανα.
Το άφησα να κρυώσει εντελώς. Μάλιστα εγώ το έφτιαξα μεσημέρι και το άφησα με τη φόρμα στο ψυγείο μέχρι το βράδυ. Ξεκόλλησε πολύ εύκολα και ήταν πανέμορφο!

5 comments:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΡΙΖΟΤΟ ΣΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ ΘΕΙΚΟ!!!!!
    ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  2. Πολλές ευχές Κωνσταντίνα για να είναι το 2013 μια χρονιά καλύτερη από την προηγούμενη!...Το πιλάφι σου είναι εντυπωσιακό!

    ReplyDelete
  3. Πολύ μου αρέσει το ριζότο σου! Η διχρωμία το κάνει παιχνιδιάρικο και πολύ γιορτινό!
    Όλο το μενού σου βέβαια, απ' ό,τι διάβασα, ήταν υπέροχο! Μπράβο! Και του χρόνου!!!

    ReplyDelete
  4. α,τι τέλειο!!!!!!!!!!!!!Λυπάσαι να το φας-)))
    εγώ το βάζω χύμα στην πιατέλα(τρελαινομαι για ριζότα)
    μπράβο σου πάντως-)))
    πολλά φιλιά και καλή όρεξη-))

    ReplyDelete
  5. Κωνσταντινα ,καλή χρονιά!!Το μενου σου πολύ ωραίο και το ριζότο μου φαίνετε τελειοοοο!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!

    ReplyDelete

Jewellry

Crafts for kids

What are we eating today?