27.5.13

man with hat

 Πίνακας 30x40 με λάδια.
Δεν μπορώ να βρω το όνομα του πρωτότυπου πάλι, γιατί ως γνωστόν τα αποθηκεύω στο σκληρό μου δίσκο όπως νά'ναι.
Το μόνο που ξέρω είναι ότι είναι Ιταλός και το μικρό του όνομα είναι Aldo. Εν πάσει περιπτώσει, όταν το βρω θα το συμπληρώσω στην ανάρτηση.
Τρίτος μου πίνακας με λάδια λοιπόν, μελετώντας τον ιταλικό ιμπρεσιονισμό. Επειδή είμαι ακόμα πολύ αρχάρια, παιδεύτηκα πολύ με το καπέλο και τα μανίκια. Α, ναι, και το αυτί. Είμαι όμως χαρούμενη γιατί νομίζω πως το αποτέλεσμα είναι αξιοπρεπές (λέω τώρα εγώ από μόνη μου).

23 comments:

  1. Καλημέρα,Κωνσταντίνα μου.
    Τα έργα σου πανέμορφα πάντα και τα θέματα που επιλέγεις χτυπάνε την καρδιά στο κέντρο!
    Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ, Κυριακή. Καλή συνέχεια και σε σένα!!! Φιλιά

      Delete
  2. Καλημέρα!!!
    Είναι τέλειο!!! μ' αρέσει πάρα πολύ!!!
    Καλή σου βδομάδα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώώώ!!! Να είσαι καλά, Μαρία μου...

      Delete
  3. Parfait !
    Bonne semaine !
    Anna

    ReplyDelete
  4. Καλή εβδομάδα !!!!Είναι τέλειο!!!!Καλή συνέχεια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. καλή συνέχεια και σε σένα Ειρήνη μου. Τέλειο δεν είναι, ;)

      Delete
  5. Μόνο "αξιοπρεπές"?? Είναι εκπληκτικός ο πίνακας!
    Καλή εβδομάδα να'χεις, Κωνσταντίνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δεν θα μαρτυρήσω τώρα τις ατέλειές μου ;)... Ευχαριστώ, Πέπη μου, ακλή συνέχεια και σε σένα!!!

      Delete
  6. Φοβερός! Τι να το κάνουμε το όνομα! Σημασία έχει ότι βλέπουμε Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. χαχαχα Νά'σαι καλά... Αν όμως κάποιος ξέρει το όνομα ας μου πει και μένα...

      Delete
  7. Καταπληκτικός!! Με εντυπωσίασε!
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Delete
  8. Αξιοπρεπές είπες????? Μα είναι τέλειοοοοοοοοο.....όπως και το μοντέλο βεβαίως βεβαίως..χαχαχα!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι το μοντέλο είναι πράγματι πολύ όμορφο ;)

      Delete
  9. Μόνο για έργο "αρχάριας" δεν μοιάζει ο πίνακάς σου...... σε εμένα πάντως που όντως είναι "αρχάρια" φαντάζει "ΤΕΛΕΙΟΣ"!!!!!! ΄Καλή σου μέρα και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ για τις καλές κουβέντες! Καλή συνέχεια και σε σένα!

      Delete
  10. Μόνο αξιοπρεπές; Καλέ, αυτό είναι τέλειο!!!! Το δε αινιγματικό του χαμόγελο με μάγεψε!!!!
    Χίλια μπράβο Κωνσταντίνα μου!
    Φιλιά πολλά

    ReplyDelete
  11. καλημέρα Κωνσταντίνα
    Μπορεί να παιδεύτηκες,όμως το αποτέλεσμα είναι υπέροχο!!!Μου αρέσει και το θέμα-))))
    Είσαι εδώ
    http://pinterest.com/christagreece/blog-friends/
    πολλά φιλιά και καλό μήνα

    ReplyDelete
  12. Πολυ πολυ καλο!!! Αξιζε τον κοπο που σε παιδεψε!Καλο Σ/Κ

    ReplyDelete
  13. Οοοοοο! Υπέροχος..
    Μπράβο σου!
    Πολλές ευχές...
    ***Αννιώ***

    ReplyDelete
  14. χαιρετω, πρωτη φορα στο μπλογκ σου
    δες αυτο ισως σε ενδιαφερει
    https://www.facebook.com/issallosathomeartstudio

    ReplyDelete

Jewellry

Crafts for kids

What are we eating today?