9.4.13

Ενσωμάτωση άλμπουμ στην ανάρτηση

Ο Απρίλης είναι υπέροχος μήνας, αλλά ο καιρός κάνει ό,τι μπορεί να μας τα χαλάσει. Συγχωρέστε μου τις πολλές απουσίες τελευταία, αλλά η αλήθεια είναι ότι η ζωγραφική δεν είναι και πολύ γρήγορο χόμπυ. Τουλάχιστον για μένα... χιχιχχι
Τη άλλη εβδομάδα πιστεύω ότι θα είμαι έτοιμη για νέα ανάρτηση. Εν τω μεταξύ ασχολούμαι αυτό τον καιρό πολύ με τα άλλα μου μπλογκς, τα εκπαιδευτικά, τη ζωγραφική και την εξέλιξή μου σε ό,τι αφορά τους υπολογιστές.
Σήμερα λοιπόν ανακάλυψα αυτό που εσείς σίγουρα ήδη ξέρετε, ότι μπορούμε στο picasa να δημιουργήσουμε άλμπουν και μετά να το ενσωματώσουμε στην ανάρτηση!!! (Αααααα!!! έκανα όταν το είδα η πτωχή...:))
Έτσι λοιπόν πειραματικά ενσωματώνω αυτές τις τρεις εικόνες...



Καλή συνέχεια σε όλους και καλές δημιουργίες!!!

3 comments:

  1. Καλημέρα!Καλή αρχή στο picasa (εγώ ακόμα πειραματίζομαι με τη διάταξη του blog...κλαψ και σνιφ).Περιμένω με αγωνία την ανάρτηση και θέλω να σου εκφράσω το θαυμασμό μου για όσα έως τώρα έχεις αναρτήσει!Μπράβο!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Καλησπέρα!Καλή αρχή και καλή συνέχεια στο picasa!Φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  3. ΟΧΙ!!!!!! ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ!!!!!! Περίμενα η δόλια ένα tutorial και μας λες πως ασφαλώς θα το ξέρουμε....σνιφ!!!! Καλή επιτυχία με το καινούριο σου εύρημα, Κωνσταντίνα!!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete

Jewellry

Crafts for kids

What are we eating today?