11.1.12

Lass mich dein Pirat sein.... Let me be your pirat


Ας αφήσουμε και λίγο στην άκρη τη σέγα χράτσα χρούτσα και ας ασχοληθούμε λίγο και με χάντρες και καουτσούκ.


Πήγα, που λέτε, μια μέρα, με τη μαμά μου, η οποία ασχολείται μανιωδώς με την κατασκευή κοσμήματος, στην αγορά για να μου δείξει τα κατατόπια, πού έχει ωραίες χάντρες, ποιο μαγαζί είναι φτηνό, ποιο κάνει καλές τιμές κτλ. Όλα όσα πρέπει να ξέρει μια αρχάρια άσχετη κόρη σε σχέση με τα υλικά κατασκευής.Και η μαμά μου τα ξέρει ό λ α!!!! :)



Εκείνη κοιτούσε τις ημιπολύτιμες πέτρες και μού εξηγούσε τι είναι η καθεμιά τους κι εγώ η χαζούλα είχα κολλήσει στις χρωματιστές νεκροκεφαλές και δεν γύριζα να κοιτάξω αλλού. 

Ντρεπόταν η μαμά μου που κοιτούσαμε εκείνες τις χάντρες. "Καλά δεν ντρέπεσαι σαράντα χρονών μεγάλη γυναίκα; Τι χαζά είναι αυτά που κοιτάς;" "Ε", της λέω ντροπαλά "είναι όμορφα και είναι στη μόδα άλλωστε" 

Χαχαχαχαχα!!! Με κοιτούσε... σου λέει χαζό είναι αυτό. Εμένα όμως μ'αρεσαν!!! Έτσι λοιπόν αγόρασα λίγες τέτοιες χάντρες (όχι πολλές και με μαλώσει η μαμά μου, χαχαχα) Πήρα και κάτι άλλες χαντρούλες, κανονικές, και έφτιαξα ένα δαχτυλίδι με καουτσούκ και ένα βραχιόλι με δερματάκι πλεξούδα.... Πειρατές λοιπόν και χίπιδες....(Άκου "σαράντα χρονών, μεγάλη γυναίκα" χαχαχαχαχαχαχα! Δεν το δέχομαι!) Φιλιάάάάάάάά

Και τραγουδάκι αντίστοιχο που αγαπώ πολύ

10 comments:

  1. Κωνσταντίνα μου θα συμφωνήσω , ίσως και λόγω ηλικίας με τη μαμά σου!!!Δεν τις μπορώ τις νεκρ... Είδες ούτε να τις προφέρω δεν μπορώ!!!χαχαχα
    Τα υπόλοιπα με τις κανονικές χαντρούλες όμως έγινα όμορφα!!!

    ReplyDelete
  2. Καλέ έγιναν υπέροχα....μια συμβουλη θα σου δώσω να προσέχεις την πεταλούδα γιατί είναι κεραμεική και ευθραυστη!!!

    ReplyDelete
  3. @ Χρυσάνθη χαχαχα, ούτε η μαμά μου μπορούσε να τις προφέρει... χχααα! "Μα τι πράγματα είναι αυτά; Βλακείες..." έλεγε
    @ Μαρία Ζ., ναι ναι Έχεις δίκιο. Είχα βάλει το καλοκαίρι κεραμεικά μεγάλα λουλούδια σε δερμάτινη παντόφλα και μού έσπασε το ένα...

    ReplyDelete
  4. Μου αρέσουν πολύ. Τελικώς, δεν την απέφυγες τη σέγα.... πώς να το κάνεις δαχτυλίδι!!!! Έχει καμιά απ' αυτές τις "πηγές" e shop;;; Θα ήθελα τη διεύθυνση....
    Φιλάκια

    ReplyDelete
  5. @ Φιλία μου, μια χαρά την απέφυγα. Τα δαχτυλίδια είναι με λουράκι σιλικόνης που κόβεται με το ψαλίδι. Τώρα για το δεύτερο που λες δεν έχω ιδέα, μια και η μαμά μου μ'έσερνε από μαγαζάκι σε μαγαζάκι. Το μόνο μεγάλο μαγαζί που με πήγε ήταν το nikolis group έτσι νομίζω λέγεται, το οποίο όμως ήταν ακριβότερο από τ'άλλα. Βέβαια είχε και τη μεγαλύτερη ποικιλία. Όταν με ξαναπάρει μαζί της, να ρωτήσω... Φιλιά

    ReplyDelete
  6. τελικα αυτο το υλικο..ειναι πολυ καλο..ποιο ωραιο απο τα λουρακια..κατι το διαφορετικο..εγιναν πολυ ομορφα..καλη συνεχεια..πολλα φιλια

    ReplyDelete
  7. Τι ομορφα ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!και οι νεκροκεφαλες....μια χαρα.......!!!!!!!!!δεν πιστευω να φοβαται κανεις..χαχαχα!!!!φιλακια!!!!!

    ReplyDelete
  8. @ Μαρία, όντως είναι πολύ καλό υλικό. Μ'αρεσε κι εμένα πιο πολύ απο τα λουράκια και βγαίνεικαι σε πολλά χρώματα.

    @ Χρυσούλα, εκτός από τη μαμά μου, κανείς.. χαχαχα

    ReplyDelete
  9. Θα συμφωνήσω και εγώ με τη μαμά σου γιά τις ν......ς αλλά θα διαφωνήσω στο ..μεγάλη γυναίκα!!! Μ αρέσουν αυτά με τις χαντρούλες!!!

    ReplyDelete
  10. Mαρέσουν ολα!!! ομορφρα :)

    ReplyDelete

Jewellry

Crafts for kids

What are we eating today?